Kako do napredka glede uravnotežene spolne zastopanosti v organih vodenja in nadzora?
V drugem delu KKU2019 smo pozornost usmerili v razmišljanja kako zagotoviti napredek pri bolj uravnoteženi zastopanosti spolov v organih vodenja in nadzora v slovenskih družbah in kje so ovire za to.
Čeprav Slovenija glede zastopanosti ženski kot manj zastopanega spola v organih vodenja in nadzora borznih družb za povprečjem članic EU še pred desetletjem ni zaostajala, pa so nas v zadnjih nekaj letih mnoge članice pri tem pomembno prehitele. Napredka na tem področju nam ni uspelo narediti kljub prizadevanjem za uveljavitev politike raznolikosti v priporočilih dobre prakse in ZGD-1. Da bi vzpodbudili odločevalce in dosegli napredek je ZNS je za predlog ZGD-1K predlagalo uveljavitev instituta politike raznolikosti s ciljno spolno zastopanostjo in hkrati pristopilo k pobudi za prostovoljno doseganje cilja spolne raznolikosti v javnih in državnih družbah, ki jo bomo v okviru dogodka tudi prvič javno predstavili. Domačo pobudo smo primerjali in s tem preizkusili na primeru Danske s predstavitvijo vpliva njihovih prizadevanj za uravnoteženo spolno zastopanost na kadrovske procese v teh organih.
Celoten dokument je na voljo samo članom ZNS.
Največkrat prenešene vsebine
Nadzor poslovanja preko računovodskih izkazov ("Izobraževanje za nadzornike")
Poglej dokumentUpravljanje s tveganji ("Izobraževanje za nadzornike")
Poglej dokumentPriporočila dobre prakse sodelovanja delavcev v organu nadzora
Priporočila dobre prakse sodelovanja delavcev v organu nadz ...
Poglej dokumentO pomenu in korporativni integriteti v praksi - razvoj kompetenc za nadzornike
Na Združenju nadzornikov Slovenije (ZNS) smo skupaj z drugi ...
Poglej dokument