Vsaki 2 leti mora imetnik certifikata obnoviti njegovo aktivnost za obdobje naslednjih dveh let.
Za obnovitev aktivnosti Cetifikata ZNS se prijavite v "moj ZNS" in izpolnite vlogo.
1. Pogoji za obnavljanje certifikata
- udeležba najmanj štirih (4) izobraževalnih dni s področja delovanja nadzornih svetov in upravljanja družb v obdobju zadnjih dveh (2) let:
- če se imetnik certifikata izobražuje v okviru ZNS, se udeležba na izobraževanjih avtomatično vpisuje v bazo podatkov pri ZNS.
- če se imetnik certifikata s področja delovanja nadzornih svetov in upravljanja družb izobražuje izven programov ZNS, pri drugih domačih in tujih institucijah, imetnik certifikata v vlogo za obnavljanje certifikata vpiše izobraževalne vsebine in število dni izobraževanja in usposabljanja, vlogi pa priloži tudi dokazilo institucije, ki je izobraževanje izvedla (program in potrdilo o izobraževanju). Komisija za dokazila sprejeme sklep o ustreznosti izobraževanja. (Standardi za dokazila za obnovitev aktivnosti Certifikata ZNS. >>>) - spoštovanje Kodeksa profesionalne etike ZNS: ZNS preveri ali je imel imetnik certifikata v tem obdobju izrečen ukrep Častnega razsodišča. V primeru, da je bil imetnik certifikata z ukrepom Častnega razsodišča ZNS izključen iz članstva, certifikata več ne more obnoviti. Če je imel izrečen opomin ali javni opomin, pa ga ne more obnoviti dve leti od izreka disciplinskega ukrepa
- članstvo v ZNS: poravnane obveznosti plačila članarine.
Imetnik certifikata, ki pogojev ne izpolnjuje, se lahko kadarkoli v roku dveh (2) let z izpolnitvijo teh pogojev ponovno vključi v postopek za obnavljanje certifikata.
2. Plačilo administrativnih stroškov
Plačilo administrativnih stroškov znaša 35 EUR (+DDV).
3. Obnovitev certifikata
ZNS posamezniku posreduje obvestilo o novem statusu certifikata z veljavnostjo naslednjih dveh let, kar se ustrezno dopolni v Registru imetnikov Certifikata ZNS.