Naloge in odgovornosti revizijske komisije v povezavi s spremljanjem in nadziranjem poslovanja se širijo in povečujejo, tako zaradi novih zakonskih zahtev po poročanju kot zaradi novih ali pomembnejših tveganj ter večjih pričakovanj deležnikov glede obsega in kakovosti poročil gospodarskih družb o različnih vidikih poslovanja.
Webinar je namenjen vsem članom NS, saj ustanovitev revizijske komisije v ničemer ne spreminja odgovornosti nadzornega sveta kot je opredeljena v zakonodaji.
Delovna skupina ZNS za revizijske komisije v sodelovanju z novim partnerjem BDO Revizija, d.o.o. predstavlja Prioritete za delo revizijskih komisij v letih 2024/2025. Poleg osnovnega področja delovanja revizijskih komisij zakonske zahteve vedno bolj posegajo tudi na druga poslovna področja. Na podlagi naših raziskav in razprav s člani revizijskih komisij in poslovodstvi družb izpostavljamo vsebine, ki bi jih revizijske komisije morale upoštevati med določanjem in izvajanjem prednostnih nalog v naslednjih dveh letih. Ko revizijska komisija načrtuje svoje aktivnosti za leti 2024 in 2025, je pomembno, da opredeli prednostne naloge. V dokumentu predstavljamo štiri najpomembnejša področja delovanja revizijskih komisij in usmeritve za njihovo delo v obdobju 2024/2025, v dodatku po različnih vsebinskih sklopih pa smo pripravili nabor vprašanj za omenjena področja delovanja, ki naj bodo v pomoč pri praktičnem delu.
Na webinarju bomo vse 4 prioritete podrobno predstavili in jih komentirali iz prakse skupaj s primeri vprašanj, ki lahko pomagajo revizijski komisiji pri njenem delu.
Prioritete za delo revizijskih komisij v letih 2024/2025:
1. Spremljanje postopka računovodskega poročanja ter učinkovitosti in uspešnosti delovanja notranjih kontrol.
2. Spremljanje poročanja o trajnostnosti.
3. Spremljanje obvladovanje novih in povečanih tveganj.
4. Sodelovanje z zunanjim revizorjem.
Udeleženci webinarja bodo prejeli elektronski izvod publikacije Prioritete za delo revizijskih komisij v letih 2024/2025.
Program
15. 03. 2024
1. Spremljanje postopka računovodskega poročanja ter učinkovitosti in uspešnosti delovanja notranjih kontrol.
2. Spremljanje poročanja o trajnostnosti.
3. Spremljanje obvladovanje novih in povečanih tveganj.
4. Sodelovanje z zunanjim revizorjem.
Mateja Vrankar, direktorica, BDO Revizija d.o.o. in mag. Barbara Gorjup, članica delovne skupine ZNS za revizijske komisije in izkušena članica revizijskih komisij.
* Organizator si pridržuje pravice do spremembe programa.
POMEMBNO
Webinar bo potekal preko Zoom aplikacije. Povezavo boste prejeli dan pred dogodkom.
PLAČILO
Za člane ZNS je webinar brezplačen.
Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje 2 dni pred pričetkom na: Združenje nadzornikov Slovenije, Dunajska cesta 128a, Ljubljana, poslovni račun št. SI56 0205 3005 0549 021 (NLB, d.d., Ljubljana). DDV v ceni ni obračunan. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. ZNS je davčni zavezanec - ID DDV: SI80341942.
Račun za udeležbo pošljemo po zaključku programa. Na vašo željo vam za plačilo kotizacije pripravimo predračun.
Ob prijavi treh ali več oseb iz enega podjetja vam nudimo 5 % popust. Samoplačnikom ponujamo možnost plačila na obroke. |
ODJAVE
O morebitni odsotnosti nam vsaj dva (2) dni pred začetkom dogodka pošljite pisno obvestilo na naslov: info@zdruzenje-ns.si, sicer zaračunamo celotno kotizacijo. Neplačilo predračuna ne pomeni avtomatične odjave. Odjava mora biti pisna.
Vplačanih kotizacij za prijave, ki niso pisno odpovedane najmanj dva dni pred pričetkom programa, ne vračamo. Mogoče pa so zamenjave udeležencev, sporočite nam le ime in priimek osebe, ki bo nadomestila prijavljeno osebo. Vnaprej se zahvaljujemo za razumevanje.
VAROVANJE PODATKOV
Skladno s 4. členom Politike zasebnosti in Splošnimi pogoji dogodkov se dogodki, ki jih organizira ZNS ali pri katerih ZNS sodeluje, lahko snemajo slikovno (video posnetki) in/ali zvočno (zvočni posnetki) ali/in se fotografirajo. S prijavo na posamezni dogodek potrjujete, da ste s tem seznanjeni in podate predhodno soglasje.
Aktualni dogodki