Letno člansko srečanje in Skupščina ZNS 2017

Letno člansko srečanje in Skupščina ZNS 2017

20. april 2017 Kristalna palača (BTC)
  • (člani)
  • 120,00 EUR + DDV (polna cena)
O DOGODKU

Strokovna tema letošnjega članskega srečanja je Korporativno upravljanje med tradicionalnimi in novimi mediji. Včasih je bila resnica »preprosta«, danes imamo alternativna dejstva. Včasih je deloval trikotnik PR-agencija-mediji, danes imamo poleg tradicionalnih medijev še družabna omrežja in spletne medijske platforme, ki predstavljajo nove načine direktnega komuniciranja. Zanimalo nas bo kako novi medijski svet spreminja medijsko pojavnost družbe in njene uprave ter kako v novem medijskem svetu komunicirati in upravljati tveganja ugleda.

Predstavili bomo rezultate članske ankete, kjer bomo videli katere tradicionalne medije in družabna omrežja spremljajo naši člani, kakšna je njihova strategija in odziv na družbenih omrežjih in kako zaznavajo razliko med tradicionalnimi mediji in novimi z vidika resničnosti.

In nenazadnje bomo pogledali kakšen je vpliv družabnih omrežij in podobnih komunikacij na trg kapitala. En sam nepremišljen “čivk” (tvit) namreč lahko v trenutku odnese milijarde dolarjev premoženja delničarjev.

 

V letu 2017 obeležujemo 20. letnico svojega delovanja, kar bo zaznamovalo letošnje člansko srečanje.





Vsebina programa - 20. april 2017
12.30

Sprejem in registracija udeležencev

*

Podelitev zahval

Ob 20-letnici delovanja ZNS bomo podelili zahvale dvajsetim (20) članom, ki so naši “najstarejši” člani z neprekinjenim članstvom.
14.30

Odmor

15.45

Predstavitev rezultatov članske ankete »Korporativno upravljanje in novi medijski svet«

Katere tradicionalne medije in družbena omrežja spremljajo naši člani, kakšna je njihova strategija in odziv na družbenih omrežjih, kako zaznavajo razliko med tradicionalnimi mediji in novimi z vidika resničnosti, ali ima njihova družba korporativni profil na družbenih medijih in kako razporejajo sredstva za promocijo med tradicionalnimi in novimi mediji, kaj menijo o mešanju individualne in korporativne identitete, kako upravljajo tveganja ugleda sami in v družbi, ki izhajajo iz novega medijskega sveta....

15.00

Vpliv družabnih omrežij in podobnih komunikacij na trg kapitala

En sam nepremišljen “čivk” (tvit) lahko v trenutku odnese milijarde dolarjev premoženja delničarjev. To smo nedolgo tega lepo videli na primeru Donalda Trumpa in podjetij Boeing in Lockheed Martin. Podjetja pa že dolgo poznajo tudi druge neformalne komunikacije s trgi kapitala: prava izbira besed v letnih poročilih, skrbno izbrane portretne fotografije, finančni blogi in podobno so že sedaj izjemno pomembni dejavniki vrednosti podjetij, njihov pomen pa bo v času zelo verjetno naraščal. Na drugi strani njihov vpliv predstavlja izziv delničarjem, bankam, regulatorjem, saj je te komunikacije nemogoče v celoti regulirati. Zato jih moramo sprejeti, razumeti in se nanje pripraviti.

15.15

PANEL: Korporativno upravljanje med tradicionalnimi in novimi mediji

Včasih je bila resnica »preprosta«, danes imamo alternativna dejstva. Včasih je deloval trikotnik PR-agencija-mediji, danes imamo poleg tradicionalnih medijev še družabna omrežja in spletne medijske platforme, ki predstavljajo nove načine direktnega komuniciranja. Zanimalo nas bo kako novi medijski svet spreminja medijsko pojavnost družbe in njene uprave ter kako v novem medijskem svetu komunicirati in upravljati tveganja ugleda.

Gostje panela:
 - Zenel Batagelj, partner, Valicon d.o.o.
 - Robert Trnovec, generalni direktor, Microsoft d.o.o., Ljubljana
 - dr. Aljoša Valentinčič, redni profesor, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani

Diskusijo bo povezoval Peter Frankl, direktor in glavni urednik časnika Finance.

16.15

Pogostitev in glasbeno druženje s Severo Gjurin in Miho Krakerjem ob 20-letnici delovanja ZNS

Organizator si pridržuje pravice do spremembe programa.
Informacije

Za člane s poravnano članarino in osebno vabljene je udeležba na srečanju brezplačna in je možna samo ob predhodni prijavi. Plačilo članarine lahko preverite z vpisom vašega uporabniškega imena in gesla na članskih straneh.
Strokovnega dela dogodka se lahko udeležijo tudi nečlani s plačilom kotizacije (120 EUR + DDV)

Število udeležencev je omejeno na 120. Prijave sprejemamo do zasedbe prostih mest oziroma najkasneje do srede, 12. aprila 2017.

Za člane ZNS s strokovno kvalifikacijo Certifikat ZNS se udeležba na dogodku šteje za izobraževalni dan za izpolnitev pogoja za obnavljanje certifikata.  


O morebitni odsotnosti nam vsaj dva dni pred začetkom dogodka pošljite pisno obvestilo na naslov: info@zdruzenje-ns.si.

Dodatne informacije:
Nina Lajovec, vodja pisarne ZNS, T: 01/ 530 86 40 ali E: nina.lajovec@zdruzenje-ns.si